Szállítás

A termékek kiszállítását és kézbesítését a Magyar Posta végzi. A szállítás előfeltételét képezi a sikeres megrendelés, és a termék árának illetve a szállítás díjának számlára való megérkezése.
Amennyiben a megrendelés nettó értéke eléri a 15.000.- forintot úgy 880.- forint szállítási és csomagolási költséget számítunk fel. Amennyiben a megrendelés értéke nettó 15.000.- forintot meghaladja szállítási és csomagolási költséget átvállaljuk.

       1.Szállítás ideje

A termék árának (és amennyiben 15.000.- forint érték alatti a megrendelés, úgy a szállítás és csomagolás díjának) számlára történő megérkezését követő munkanapon kerül legkésőbb feladásra. A termék elsőbbségi ajánlott tértivevényes küldeményként kerül feladásra, melynek kézbesítési ideje 1-2 munkanapot vesz igénybe. Az eladó a postai hibákból eredő szállítási késedelemért felelősséget nem vállal.

 2. Szállítás címe

A termék kiszállításának feltétele, hogy a vásárló pontos és helyes címet adjon meg a megrendeléskor. Eladó nem vállal felelősséget a helytelenül megadott szállítási cím miatt keletkezett kézbesítési késedelemért vagy sikertelenségért. Megrendelőnek kötelessége olyan címet megadni, amely alapján a postai kézbesítő személyzet megtalálja a címzettet.

Gondoskodjon arról, hogy a megadott címen átvevő tartózkodjon a későbbi postai sorbanállások elkerülése érdekében. Gondoskodjon arról, hogy azt a személyt jelölje meg címzettként, aki át fogja venni a küldeményt.

3. Küldemény átvétele

Megrendelőnek kötelessége a küldemény átvételekor ellenőrizni a csomag sértetlenségét. Amennyiben a csomag sérülten érkezik, Megrendelőnek a kézbesítővel jegyzőkönyvet kell íratnia, melynek segítségével panaszt tehet a Magyar Posta kézbesítésben illetékes helyén. Sérült küldeményt NE vegyen át!

A szállításból eredő sérülésekért Eladó garanciát nem vállal a mennyiben a Megrendelő a sérülés ellenére átveszi a küldeményt.

Átvételhez készítse elő valamelyik fényképes személyazonosságát igazoló okmányát.

4. Egyéb rendelkezések

A szállítási díj a postai díjszabások módosulásával változhat. Amennyiben erre sor kerül, Eladó vállalja, hogy a szükséges módosításokat idejében közzéteszi a webáruház erre vonatkozó felületein.

Amennyiben a kézbesítő a megadott címen nem tudja kézbesíteni a csomagot, értesítőt hagy küldemény érkezéséről. Megrendelő az Értesítő bemutatásával az illetékes postahivatalban veheti át a csomagot. Eladót nem terheli kötelezettség amennyiben Megrendelő a küldeményért nem jelentkezik idejében. Eladót nem terheli továbbá kötelezettség amennyiben a postai kézbesítő személyzet nem helyez el a megadott címen Értesítőt küldemény érkezéséről.

Javasoljuk, hogy amennyiben nem érkezik meg a küldemény a fizetést követő egy héten belül sem vegye fel a kapcsolatot a kézbesítésért felelős postahivatallal, illetve Eladóval. Eladó vállalja, hogy Megrendelőt igyekszik segíteni minden a szállítással kapcsolatos panaszos ügyintézéseben.

Eladó fenntartja a jogot, hogy a szállítást végző személyt vagy a szállítás egyéb paramétereit önhatalmúlag megváltoztassa.Erről a megrendelők a honlapon a szállítással kapcsolatos információk között mindig tájékozódhatnak.

   5. Személyes átvétel

Megrendelő tudomásul veszi, hogy Eladó webáruházként üzemelteti boltját, így fizikai átvevőhellyel nem rendelkezik. Amennyiben a terméket személyesen kívánja átvenni, kérem a megrendelés leadása előtt vegye fel velünk a kapcsolatot emailben (office@jeansy.hu) vagy telefonon (+36/30-6989714).
Közelből érkező megrendelések esetén igyekszünk Vásárlóink számára megkönnyíteni az átvételt és megtakarítani a szállítás díját azzal, hogy amennyiben kapacitásunk engedi a terméket előre megbeszélt időpontban és helyen (Veresegyház) személyesen átadjuk.